vrijdag 21 april 2017

Verhuizing

"Poeh! Weet u nog dat ik liep te klagen vorige week over het van en naar de dierenarts gaan? Nou, doe mij in het vervolg maar een tripje naar de dierenarts-om-de-hoek. Vandaag zijn we verhuisd, helemaal naar Den Haag. Vlakbij het strand. Je ruikt hier gewoon de frisse zeelucht. En dat is geen pretje (die zeelucht wel, maar die verhuizing dus niet)!

Opeens delen we een huis met twee andere katten. Ik had baasje L. en de Vriend er natuurlijk al eens over gehoord en ik heb wel eens aan kleedjes van 'de dames' gesnuffeld en ik heb ook kiekjes gezien. Maar om nu in hun territorium rond te lopen is andere koek.
Om de beurt mogen Dan & ik en Saartje & Door door het huis lopen. Nu zijn Saar en Door aan de beurt en zitten Danny en ik op het sportkamertje van de Vriend. Doortje staat een beetje tegen de andere kant van de deur te grommen. Baasje L. waarschuwde ons al dat we pas over een paar dagen een eerste ontmoeting hebben. Ondertussen zit ik me hier te vervelen..."




1 opmerking: