maandag 8 mei 2017

Buiten

"Had ik al verteld dat ik hier niet naar buiten mag? Gelukkig mag ik zo af en toe op het balkon. Dat is afgezet met een speciaal kattennet. Patrick en ik hebben al geprobeerd of er ergens ontsnappingsruimte is, maar die is er niet... Helaas...

Vanochtend zat ik lekker op het balkon toen Saar kwam snuffelen. Saar en ik houden allebei erg van spelen, maar we zijn nog een beetje bang voor elkaars enthousiasme. Dan blazen we nog wel eens naar elkaar. Gewoon... van de schrik. Ik mep dan ook wel eens. Gewoon... van de schrik. Maar voorzichtig snuffelen vind ik niet erg. Het was best gezellig op het balkon, zo samen met Saar.




Helaas heeft Saar ook nog een grote zus. Doortje. Zeg maar gerust Door. En Door en ik liggen elkaar niet zo. Door is groot, dik, grijs en sterk. En ja... ik ben groot, slank, zwart en ook sterk. Ik vind dat ik de baas in huis moet zijn (groot, slank, zwart en sterk!) maar Doortje is het daar nog niet mee eens. En dus grommen, blazen en meppen we elkaar nog geregeld. Geen lol aan als Door zich ermee komt bemoeien. Ik had niet zo'n zin in een confrontatie zo vroeg in de ochtend, dus ik ben maar weer binnen gaan zitten. Verstandig, nietwaar?"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten