zaterdag 7 januari 2017

Dierenarts

"Het is weer achter de rug, gelukkig! Gisteren mocht ik niet naar buiten, want ik moest 's middags samen met Patrick voor de jaarlijkse controle naar de dierenarts. Tjonge, jonge, eerst dat mandje in, daarna in de auto, toen in de wachtkamer en vervolgens waren we aan de beurt. Ik mocht eerst (zeker omdat ik me de vorige keer zo misdragen had...). Dit keer lukte het me maar één keer om te ontsnappen en die slimme dierenarts had de deur dicht gemaakt. Grmbl. Daarna heb ik me maar overgegeven en laten onderzoeken. Alles goed, behalve m'n gewicht. Ik eet teveel muizen en vogels buiten... Halve kilo aangekomen. Nu moet ik op dieet. Maar verder ben ik tip top in orde.

Patrick daarentegen mag binnenkort weer terug, whaha. Die heeft z'n hele buik kaal gelikt. Dus die kreeg eerst een prednison-kuurtje en krijgt pas over een paar weken z'n vaccinaties. Ach, arme Pat. Maar hij is er wel meteen van opgeknapt; ligt niet meer de godganse dag z'n buik en poten te likken. Hij oogt ook wat vrolijker. Naja, zo'n dierenarts zal er wel verstand van hebben. Ík ben er gelukkig voorlopig weer vanaf!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten