zondag 12 november 2017

Over mijn welbevinden & poep

"Miauw! Ik zit steeds lekkerder in mijn vel. Ik denk dat het door die voedingssupplementen komt. Twee keer daags heerlijke kalmerende brokjes. Ik heb steeds minder last van mijn huisgenootjes. Overdag ga ik nu gewoon naast ze op de bank liggen. Jeuken en likken doe ik ook steeds minder. Dat komt door de vieze medicatie. Wat ook werkt is de voorkeursbehandeling van baasje L. en de Vriend. Terwijl 's nachts iedereen een plekje op de bank of een luie stoel moet veroveren, ben IK de enige kat die op de slaapkamer mag. Lekker kroelen met mijn baasje. Lekker warm tegen haar benen of in het kuiltje bij de Vriend. Me-time! Met de baasjes! Zo fijn!

Wat de baasjes vanochtend minder fijn vonden, was poep naast de kattenbak. Ik zal er niet teveel over uitweiden... Er is gelukkig ook geen fotomateriaal. Vanochtend vonden baasje L. en ik het al zo stinken toen we naar beneden kwamen. De Vriend ontdekte vervolgens de keutels. Keurig op een hoopje. Náást de bak. Ik ben het uiteraard niet geweest. M'n drie huisgenoten zwegen toen de schuldvraag werd gesteld... Ik heb zo mijn vermoedens... maar zal voor de lieve vrede in huis m'n mond houden...want het gaat juist zo goed met mij!"

2 opmerkingen: